Sommaröppettider: Mån-fre: 8.15-16.00.

På grund av rådande omständigheter och mindre personal kan det tills vidare ta längre tid än vanligt att nå vårt kundcenter via telefon. Du kan som vanligt kontakta oss via e-post eller lägga din beställning i vår e-handel. Vår målsättning är förstås att du som kund skall känna av detta minimalt och få fortsatt god service. Tack för din förståelse! Läs mer om hur Corona-viruset kan påverka våra tjänster här.

Reklamation/returer

Vår ambition är att tillhandahålla produkter av så hög kvalitet som möjligt, men ibland kan det ändå gå fel. För att ge er bästa möjliga service är det viktigt att ni fyller i informationen korrekt och så noggrant som möjligt. Om det är några ytterligare frågor kommer reklamationsansvarig att kontakta er. Vi har en särskild blankett för reklamation av gasurladdningslampor och artiklar från Eberspächer. Klicka på respektive rubrik nedan för nedladdning. 

Mail: reklamation@abkati.se

Reklamationer 

Reklamation - Gasurladdningslampor

Reklamation - Varningsljusramp

Felsökning - 911 Varningsljusramp

Utdrag från ABKATIs allmänna leveransbestämmelser 

Retursedel

Reparationsblankett (Eberspächer)

 

Blanketterna är ifyllningsbara och fungerar bäst i webbläsaren Google Chrome.