Just nu har vi problem i vår e-handel med att läsa alla typer av fritexter som har med ordern att göra. Vi ser inte ordermärkningen eller godsmärkningen. Vi ser inte noteringar som tex ”Leverans önskas idag” osv. Vi beklagar detta och ber dig att maila din beställning till order@abkati.se om dessa uppgifter är viktiga att få med på orderdokumenten. Vid akuta order är det alltid bättre att kontakta vårt kundcenter på 040 – 220020. Vi hoppas på en lösning av problemet inom kort.

Reklamation/returer

Vår ambition är att tillhandahålla produkter av så hög kvalitet som möjligt, men ibland kan det ändå gå fel. För att ge er bästa möjliga service är det viktigt att ni fyller i informationen korrekt och så noggrant som möjligt. Om det är några ytterligare frågor kommer reklamationsansvarig att kontakta er. Vi har en särskild blankett för reklamation av gasurladdningslampor och artiklar från Eberspächer. Klicka på respektive rubrik nedan för nedladdning. 

Mail: reklamation@abkati.se

Reklamationer 

Reklamation - Gasurladdningslampor

Reklamation - Varningsljusramp

Felsökning - 911 Varningsljusramp

Utdrag från ABKATIs allmänna leveransbestämmelser 

Retursedel

Reparationsblankett (Eberspächer)

 

Blanketterna är ifyllningsbara och fungerar bäst i webbläsaren Google Chrome.