Med hela vägen
Abkati är din partner från början till slut av affären. Vi hjälper gärna till och ger råd och tips redan vid första förfrågan och står till tjänst ända tills varan sitter på plats på fordonet.
Kundcenter, Abkatis dunkande hjärta
Abkati sätter alltid kunden i centrum, vilket är särskilt tydligt på vårt uppskattade kundcenter där telefonerna går varma året om. Med ett lösningsorienterat tankesätt får kunderna hjälp med allt ifrån att lägga order och spåra sändningar till att ordna fram olika typer av intyg och ritningar. En del av arbetet kretsar även kring att vara behjälpliga med e-handeln, till exempel att assistera vid kundansökningar.
Den stora kundkontakten innebär att det ställs höga krav på produktkännedom och tekniskt kunnande hos kundcenter. För att möta de behoven hålls det fortlöpande internutbildningar inom de olika produktkategorierna så att kunskaperna inte bara underhålls utan också kontinuerligt vidareutvecklas i takt med ny teknik och nya produkter.
Den sista millimetern
Om det går bra för våra kunder går det bra för oss. Vår strävan är att ge våra kunder och samarbetspartners bästa tänkbara service. Vi är måna om att ha så mycket information som möjligt om produkterna tillgänglig och tar reda på mer vid behov. För den som så önskar är vi också behjälpliga med säljmaterial.
Läs mer

På väg framåt sedan 1929
Vi tillhandahåller ett av marknadens största utbud av komponenter för fordonsindustrin. Läs mer om Abkati.

Leveranser är A och O
Lagret är själva basen för effektiva transporter som dels ger snabba leveranser, dels minimerar påverkan på miljön. Läs mer om lager och logistik.

Säljorganisation i ständig rörelse
Närhet till kunden genomsyrar hela Abkatis verksamhet, vare sig det gäller snabba svar per telefon från våra säljare eller fysiska kundbesök. Läs mer om säljkåren.